L'assistència sanitària és una activitat professional amb altes demandes emocionals i psicològiques, on la protecció davant de riscos psicosocials influeix positivament en l'ambient de treball, repercutint en la millora de les relacions amb els usuaris i pacients, i amb la qualitat dels serveis que es presten.
El conflicte és una cosa inevitable dins d'una Organització, especialment l'activitat sanitària es caracteritza per un sistema de relacions interpersonals complex, amb interaccions freqüents, no només amb usuaris, sinó entre diferents treballadors que de vegades estan subjectes a objectius diferents i tenen diferents punts de vista i expectatives sobre el treball.
L'emergència sanitària global causada per l'actual pandèmia de Covid-19 està probablement suposant un dels desafiaments més grans als quals els professionals sanitaris s'hagin pogut enfrontar al llarg de la seva carrera. Això provoca un estrès laboral, que pot causar estralls importants als professionals sanitaris.
Pots saber més sobre mediació sanitària en aquest post que també ha estat elaborat per Dña. Judith Simón per al nostre bloc.
Si vols treballar en mediació des de l'àmbit sanitari, tant el Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris com la Especialitat en Mediació Sanitària que ofereix l'Escola Internacional de Mediació amb les formacions ideals que t'ajudaran a exercir com a mediador/a permetent accedir als principals registres.
A continuació et deixem els enllaços perquè puguis veure el vídeo del webinar EL PROCÉS DE MEDIACIÓ SANITÀRIA I LES REPERCUSSIONS DEL COVID-19 i descarregar-te la presentació.
Descarregar