Ofertes de feina en intervenció amb menors del 10 al 18 de juliol

Ocupació educador/a social a Motril, Granada.

Descripció del lloc

Cal seleccionar un/a educador/a social per a Motril, Granada.

Funcions

• Atenció i cobertura de les necessitats de la població destinatària afavorint-ne el ple desenvolupament personal.
  • Acompanyament en les tasques pròpies de la vida quotidiana de la llar promovent l'adquisició d'habilitats i la millora en l'exercici de les mateixes.
  • Atenció a les característiques individuals i adaptació als temps i processos de cada persona.
  • Suport en el seguiment i desenvolupament del Projecte Educatiu Individualitzat de cada NNA.
  • Intervenció en situacions de la vida quotidiana seguint la normativa vigent i pautes establertes prèviament afavorint l'adquisició d'habilitats personals i autonomia de la població atesa.
  • Promoció dhàbits saludables mitjançant diferents accions i intervencions educatives (prevenció en drogodependències, alimentació equilibrada, lleure actiu, etc.).
  • Registre, avaluació i anàlisi de la intervenció educativa per promoure'n la millora contínua.
  • Foment de la vida comunitària i ampliació de les xarxes socials de la població atesa.

Requisits

• Titulació compatible amb el lloc de treball: Titulació de Grau Superior que pertany a la branca socioeducativa (Tècnic en Integració Social, Tècnic en Integració Laboral o similar).
  • Experiència acreditada d'almenys dos anys a l'àmbit socioeducatiu o un mínim de 300 hores de formació complementària relacionada amb aquest àmbit.
  • Acreditació, mitjançant certificat oficial, de no haver estat condemnat/ada per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual.
  • Permís de conduir i vehicle propi.
  • Disponibilitat d'incorporació immediata i flexibilitat horària per fer torns rotatius.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació per a Educador/a social a Madrid.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador/a social a Madrid.

Funcions

• Intervenció psicològica individual especialitzada per a l'abordatge de les seqüeles derivades de la violència de gènere i afavorir la recuperació emocional de menors víctimes en coordinació amb els CEIPS, a través de serveis socials, i amb l'IES, a través de l'agent tutor.
  • Avaluació i diagnòstic dels menors víctimes de violència de gènere.
  • Valoració integral de cada cas de manera individualitzada i participació a l'anàlisi multidisciplinària.
  • Elaboració del pla datenció individualitzada abordant la problemàtica de cada cas des de la perspectiva de gènere.
  • Atenció a les mares facilitant-los orientació i assessorament sobre estratègies per a l'abordatge de les problemàtiques que presentin els menors i afavorint la seva capacitació perquè es constitueixin en figures d'aferrament segur i protecció per als seus fills i filles.

Requisits

• Llicenciatura en Psicologia, 100 hores de formació específica (impartida o rebuda) en matèria de violència de gènere.
  • Habilitació Sanitària, 1 any dexperiència en atenció psicològica a menors amb la mateixa categoria i en un recurs especialitzat datenció a dones i menors víctimes de violència de gènere.
  • Formació específica en intervenció amb menors.

Ocupació per a Educador social a Granada.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Granada.

Funcions

• Educar i cuidar els menors acollits al centre, conforme amb el Projecte de Centre Educatiu de Centre i la normativa vigent.
  • Elaborar i avaluar els instruments per a lacció educativa individualitzada de cada menor, amb el suport dels professionals de lequip tècnic, i lorientació del Servei especialitzat de protecció de menors.
  • Participar en lelaboració dels instruments generals de lacció educativa.
  • Exercir lacció tutorial sobre el menor o menors que li siguin encomanats per la direcció del centre.
  • Realitzar el seguiment educatiu formatiu-escolar i/o del procés d'inserció laboral del menor.
  • Complir i facilitar el compliment de les normes de convivència.

Requisits

• Titulació universitària en Educació Social o similar (Treball social, Psicologia, Educació, etc)
  • Experiència en intervenció/actuació amb menors tutelats d'almenys 2-3 anys
  • Es valorarà formació relacionada